Reklama na samochodzie to bardzo popularna forma promocji marki. Na ulicach widzimy wiele oklejonych pojazdów, które przemieszczają się po miastach, autostradach i drogach krajowych, stoją w korkach i na światłach – kierowca realizując swoje codzienne obowiązki, promuje jednocześnie firmę. Niektóre firmy decydują się również na reklamę na samochodzie, wykorzystując do tego nie tylko własną flotę.
O czym należy pamiętać, inwestując w reklamę na samochodach Pruszków?
Inwestycja w reklamę na samochodach firmowych to zawsze dobry pomysł. Przedstawiciele handlowi, dostawcy, managerowie odwiedzający siedziby firmy w całej Polsce przemieszczając się, mogą jednocześnie promować firmę. Taka reklama pozwala przede wszystkim budować świadomość marki. Należy jednak przy tym pamiętać, by:
- reklama na samochodach była spójna wizualnie z całą identyfikacją wizualną firmy
- reklama na samochodzie była elementem białego PR-u, a nie czarnego
Co to oznacza? W pierwszej kolejności należy skupić się na jakości reklamie na samochodzie – powinna zostać zaprojektowana z wykorzystaniem grafik umieszczonych w Księdze Identyfikacji Wizualnej (lub w Księdze Znaku). Reklama na aucie powinna być również wysokiej jakości. A jak uniknąć czarnego PR-u?
Przede wszystkim kierowcy poruszający się obklejonym pojazdem, powinni jeździć zgodnie z przepisami. W niektórych przypadkach na klapie bagażnika umieszczane są nawet dane kontaktowe, z których może skorzystać inny uczestnik ruchu drogowego, jeśli widział, że kierowca stwarza zagrożenie na drodze. Coraz popularniejszą metodą, którą bardzo polecamy, jest monitoring floty – zaawansowane systemy dają możliwość kontrolowania stylu jazdy kierowcy, spalania i zużywania podzespołów. W niektórych firmach przyznawane są nawet nagrody dla najlepszych kierowców.
Reklama na samochodzie prywatnym Pruszków
Reklama na samochodzie prywatnym to kolejny dobry sposób na promocję firmy i budowanie świadomości marki. Zawsze powinno odbywać się to na podstawie umowy firmy z osobą prywatną. Niektóre firmy również w tym przypadku zabezpieczają się przed czarnym PR-em – np. marka akcesoriów sportowych może zawrzeć w umowie zapis, że kierowca nie może być w żaden sposób kojarzony z paleniem papierosów czy piciem alkoholu (nie może palić w samochodzie i przy samochodzie, nie może pakować widocznego gołym okiem alkoholu do samochodu).
Reklama na samochodzie Pruszków to bardzo skuteczna forma reklamy zewnętrznej. Jeśli i Ty planujesz taką inwestycję, chcesz zmienić reklamy na służbowych pojazdach lub podpisałeś umowę z prywatną osobą, zapraszamy do Primo – przygotujemy dla Twojej firmy wysokiej jakości reklamy na samochodach służbowych i prywatnych.