Wizytówki firmowe

Budowanie relacji z klientem za pomocą wizytówek

Wizytówki to dla każdej firmy jedne z najważniejszych nośników do kontaktu z klientami. Dlatego jest bardzo ważne, aby były dobrze przemyślane merytorycznie i graficznie, bo to dzięki nim masz pozyskać nowych klientów i utrzymać dotychczasowych.

Wizytówka to podstawowe narzędzie pracy w każdej firmie

Na wizytówce należy zamieścić następujące informacje: nazwa i logo firmy, imię i nazwisko osoby do kontaktu, stanowisko, jakie zajmuje w firmie, dokładny adres, telefony, adres mailowy, stronę www oraz ewentualnie godziny pracy. Wszystkie wyżej wymienione informacje powinny być zapisane czcionką czytelną i w odpowiedniej wielkości – umożliwiającej swobodne odczytanie treści, która widnieje na wizytówce.

Wiele firm decyduje się na wizytówki dwustronne, na których na drugiej stronie zamieszcza informację o usługach lub towarach proponowanych klientowi przez firmę. To rozwiązanie jest szczególnie korzystne, gdy nazwa firmy jest na tyle uniwersalna, że można ją powiązać z wieloma branżami, przez co nie każdy klient jest w stanie zapamiętać, czym dana firma się zajmuje. Wówczas dla przypomnienia zamieszcza się na odwrocie wizytówki swoją ofertę.

Wizytówki wykonuje się na wysokiej jakości grubym papierze o wymiarach 90 na 50 cm. Dla poprawienia trwałości i sztywności wizytówki stosuje się foliowanie folią matową lub błyszczącą. Jeśli twojej firmie zależy na ekskluzywnym wyglądzie wizytówki można zastosować złocenie liter lub druk wypukły. Na taki zabieg decydują się głównie firmy z dużych miast np. z Warszawy – chcą mieć wizytówki, które wyróżnią je spośród wielu innych firm.

Wizytówki są popularną metodą do nawiązywania komunikacji z klientem. Wiele osób zawsze ma je przy sobie, aby w razie potrzeby i w dogodnej sytuacji móc wręczyć wizytówkę. Za pomocą wymiany wizytówek możemy skontaktować się bezpośrednio z osobą, którą poznaliśmy, co ułatwia dalsze rozmowy biznesowe.

Estetyczny wygląd twoich wizytówek

Ważnym i niezbędnym narzędziem pracy w każdej firmie są dziś wizytówki. Pamiętaj o tym, żeby były one wykonane z dobrych jakościowo papierów, dzięki czemu uzyskasz bardzo dobrą jakość druku, szczególnie zdjęć i innych elementów graficznych. Należy zadbać o to, aby każdy pracownik twojej firmy zawsze miał przy sobie imienne wizytówki w eleganckim etui zabezpieczającym je przed uszkodzeniem. Niedopuszczalne jest wręczanie pogniecionej, poplamionej wizytówki lub takiej z zagiętymi rogami.

To dzięki wizytówkom budujesz pozycję twojej firmy na rynku. Odpowiedz sobie zatem na pytanie: Czy stać twoją firmę na nieczytelne wizytówki na złej jakości papierze?