Ulotki reklamowe

Budowanie relacji z klientem za pomocą ulotek

Najpopularniejszymi drukami reklamowymi dla każdej firmy są ulotki. Ważne, aby były dobrze przemyślane merytorycznie i graficznie, są one przecież wizytówką twojej firmy i to dzięki nim masz pozyskać nowych klientów i utrzymać dotychczasowych.

Interesujące graficznie ulotki wyróżnią twoją firmę

W celu szerszej prezentacji twojej firmy i jej oferty należy zastanowić się nad drukiem ulotek. W ulotce możesz zawrzeć najistotniejsze zagadnienia dotyczące profilu twojej działalności: informacje o firmie, zakres towarów lub usług, cennik, informacje o rabatach, dane kontaktowe i mapkę dojazdu, ładne zdjęcia.

Ulotki, w zależności od ich przeznaczenia, wykonuje się na różnej jakości i grubości papieru. Najczęściej stosowanymi formatami ulotek są A6, A5, DL oraz A4 złożone do DL.

Należy pamiętać o zachowaniu atrakcyjnej formy graficznej ulotki, tak, aby klient był zainteresowany przeczytaniem jej od początku do końca i zachowaniem. Nie jest to niestety łatwe, aby wyróżnić ulotkę swojej firmy spośród wielu innych ulotek i dużych miastach.

Istnieją różne metody dotarcia z ulotką twojej firmy do klienta. Sposób na pozyskanie nowego klienta i poinformowanie go o istnieniu twojej firmy, to rozdawanie przechodniom ulotek na ruchliwych ulicach lub w okolicy twojej firmy, dystrybuowanie ulotek do skrzynek pocztowych mieszkańców Warszawy. Dla klientów, którzy wiedzą już o twojej firmie, ale możliwe, że nie znają całego twojego asortymentu przygotowuje się eleganckie standy z ulotkami w siedzibie firmy.

Klient, który weźmie twoją ulotkę niekoniecznie musi skorzystać z twojej oferty, ale możliwe, że przekaże ulotkę osobie, którą zna i wie, że mogłaby być zainteresowana firmą.

Estetyczny wygląd twoich ulotek

Ulotki są dziś ważnym i niezbędnym narzędziem pracy w każdej firmie. Pamiętaj o tym, żeby były one wykonane z dobrych jakościowo papierów, dzięki czemu uzyskasz bardzo dobrą jakość druku, szczególnie zdjęć i innych elementów graficznych. To dzięki ulotkom budujesz pozycję twojej firmy na rynku. Odpowiedz sobie zatem na pytanie: czy stać twoją firmę na nieatrakcyjne graficznie ulotki, nieróżniące się od ulotek innych firm?